Pomlajevanje

Že od nekdaj se je govorilo o eliksirju večne mladosti. V človeški naravi namreč je želja po čim daljšem življenju, vendar pa je vsaj v večini primerov ostalo samo pri »pobožnih« željah. V zadnjem  času lahko na spletu najdemo vedno več ponudb za različne metode pomlajevanja. Dejstvo je, da verjetno ni človeka, ki ne bi bil raje mlad, poln energije, motivacije, volje do življenja, kot pa star, v bolečinah, v breme sebi in drugim… Samo po sebi se zastavlja vprašanje, ali se je resnično mogoče pomladiti ali vsaj upočasniti proces staranja. Jaz z vso odgovornostjo trdim, da absolutno je mogoče. Moje trditve temeljijo na mojih osebnih rezultatih, saj sem znanstveno dokazano 7 let mlajši od mojih kronoloških let.  No, pa gremo lepo po vrsti…

pomlajevanje

Zaenkrat se večina ljudi, ki si želi ohraniti mladostni videz, obrača po pomoč k lepotni kirurgiji. Že bolj ozaveščeni vidijo priložnost za upočasnitev procesa staranja v redni telesni vadbi in zdravi prehrani. Tudi uradna znanost išče načine za podaljševanje življenja. Znanstveniki namreč vedo, da se z vsako delitvijo celice zmanjšajo telomeri, le-ti pa so odgovorni za dolgost življenja. Imamo pa tudi malo bolj »nore« znanstvenike, kot je na primer hrvaški znanstvenik prof.dr. Miroslav Radman, ki trdi, da je na dobri poti, da izdela eliksir večne mladosti. Iz vsega tega lahko vidimo, da večina ljudi išče rešitev za podaljševanje življenja na otipljiv, materialen način. Moj namen pa je, da prikažem novodobni, nematerialni način za podaljševanje življenja in sicer Z ENERGIJO. Naša ekipa se namreč s tem področjem ukvarja že dobro desetletje, jaz sam pa sem se odločil, da odigram vlogo »poskusnega zajčka.« Seveda daleč od tega, da bi se izpostavljal kakršnikoli nevarnosti za zdravje. Ravno nasprotno. Pomlajevanje in zdravljenje gresta z roko v roki, kar je tudi logično, saj dobro zdravje je osnova, temelj za dolgoživost.

pomljavanje

Vedno več medicinskih inštitucij se že ukvarja z ugotavljanjem biološke starosti, kar je vzpodbudno, saj lahko na ta način spremljamo uspešnost metode, če smo se odločili za pomlajevanje. Priporočljivo namreč je, da preden se odločimo za pomlajevanje, preverimo biološko starost, da na ta način lahko spremljamo napredek. Optimalno je preverjanje enkrat letno, saj ob napredku dobimo še večjo voljo in motivacijo, pa tudi sicer se programi pomlajevanja za posameznika napravijo za obdobje enega leta.

Letni program pomlajevanja vsebuje:

1.ugotavljanje biološke starosti

2.diagnostika stanja-ravnovesja notranjih organov

3.BAZI in astrološka prognoza

4.telesna aktivnost

5.hrana

6.prekinitveni post

7.spanje - počitek

8.hormonska ura

9.tretma meridianov

10.energijski pomlajevalni tretma – E Vitalizacija

 

 

Ugotavljanje biološke starosti

Ugotavljanje biološke starosti se opravi v laboratoriju na Nizozemskem. Seveda ni potrebno odpotovati na Nizozemsko, ampak se odvzame kri v Sloveniji in se pošlje v analizo. Na osnovi vzorca krvi se po uveljavljenem znanstvenem postopku zanesljivo ugotovi biološka starost posameznika. Poleg biološke starosti se dobi natančen vpogled v zdravstveno stanje in se predčasno ugotovijo potencialne zdravstvene težave, ki bi jih sicer lahko spregledali in ne bi pravočasno ukrepali. Poleg vzorca krvi se analizira tudi vzorec blata, na osnovi česar se napravi plan optimalne diete za posameznika.

Pomlajevanje

Diagnostika stanja-ravnovesja notranjih organov

Diagnostika stanja notranjih organov  se ugotovi po principu Kitajske tradicionalne medicine in sicer na osnovi stanja hrbtenice. Vsako vretence je namreč povezano z določenim notranjim organom in odstopanje od optimalnega položaja pomeni, da je določen organ v neravnovesju. Pregled poteka na   masažni mizi. Stranka leži na trebuhu, terapevt pa s posebno naučeno tehniko na osnovi položaja vretenc postavi diagnozo. Kaj točno pa povzroča neravnovesje, pa se ugotovi na energijskih tretmajih, kar bomo opisali v naslednjih poglavjih. Za vsako neravnovesje namreč obstaja vzrok, ki je največkrat v negativnih čustvih in negativnih vzorcih obnašanja in še nekaterih drugih dejavnikih, ki pa jih bomo opisali v nadaljevanju. 

Pomlajevanje

BAZI in astrološka prognoza

Strokovnjak za BAZI (Kitajska astrologija) in Zahodno astrologijo ugotovi pozitivne aspekte, ki do določene mere vplivajo na proces pomlajevanja, kot tudi slabše aspekte, ki bi lahko ovirali uspešnost pomlajevanja. Namen prognoze je, da se pozitivni dejavniki čim bolje izkoristijo. Vsekakor pa je tudi dobro, da smo seznanjeni z negativnimi dejavniki, se z njimi soočimo in se jim pod strokovnim vodstvom izognemo.

Pomlajevanje

Telesna aktivnost

Prava mera telesne aktivnosti vsekakor tudi vpliva na uspešnost pomlajevanja, nikakor pa ne v tolikšni meri, kot je splošna miselnost. Pri telesni vadbi še posebej velja pravilo, da premalo ni dobro, prav tako pa tudi ne gre pretiravati. Tudi ekstremne obremenitve niso priporočljive, premajhne pa tudi nimajo pravega učinka. Količina in intenzivnost telesne aktivnosti je delno odvisna tudi od starosti vadečega, ne pa v takšni meri, kot pri vadbi na področju športa, pa naj gre za tekmovalni ali pa za rekreativni šport. Telesna vadba v smislu pomlajevanja je namreč precej podobna za vse starostne kategorije, saj se priporočajo zmerne obremenitve, če je le mogoče, v naravi na čistem zraku. Najbolje je, da vadimo vsak dan. Lahko potrdimo, da je 45-60 minutna živahna hoja v naravi, po možnosti v gozdu in z uporabo pohodnih palic, s področja telesne aktivnosti optimalen prispevek za končni rezultat. Količina vadbe je lahko tudi večja, še posebej, če gremo recimo na izlet, se povzpnemo na planino. To pa ne pomeni, da so ostale športne dejavnosti prepovedane. Pomemben je  namreč tudi socialni vidik, da vadimo v skupini, s prijatelji. Paziti moramo, da nas ne zanese v preveliko tekmovalnost, saj ne tekmujemo za športni rezultat, ampak za boljše zdravje.

Pomlajevanje

Hrana

Poplava nasvetov in priporočil glede pravilnega prehranjevanja je tolikšna, da so ljudje velikokrat zmedeni, kaj je prav in kaj ne. Na tem mestu bomo spregovorili o splošnih spoznanjih zdravega načina prehranjevanja. Star pregovor, da naj bi zajtrkovali, kot kralj, kosili kot običajen človek in večerjali, kot berač, v veliki meri drži še danes. To še posebej velja, če upoštevamo uro posameznih notranjih organov v skladu z vedenjem Kitajske tradicionalne medicine. Po njihovih večtisočletnih znanjih so prebavni organi »v službi« med 7. uro zjutraj in 3. uro popoldne. V tem času naj bi zaužili pretežni del hrane in zanimivo je, da se to razumevanje lepo ujema tudi s vsakodnevnim prekinitvenim 16 urnim postom, o katerem bomo spregovorili v enem od naslednjih poglavij. Naslednja splošna resnica je, da naj bi se izogibali tako imenovanih »štirih belih morilcev.« Ti so rafiniran sladkor, bela moka, sol ter mleko in mlečni izdelki. Vsekakor je dobro jesti veliko zelenjave in sadja, izogibali pa naj bi se predvsem živalskih maščob. Od rastlinskih maščob se vsekakor priporoča hladno stisnjeno olivno olje,  Hrana naj bo lahka, da telo za prebavo ne porabi preveč energije. K prehranjevanju spada tudi pitje tekočine. Daleč najboljša pijača je še vedno voda. Količina je seveda odvisna predvsem od telesne teže, v vsakem primeru pa naj bi odrasel človek zaužil dnevno vsaj dva litra tekočine, od tega naj vsaj polovica odpade na čisto, če že ne toplo, pa vsaj mlačno vodo. Mrzle pijače, še posebej ledeno mrzle, so škodljive za zobe, za grlo, za želodec, za ledvica, skratka, stres za celoten organizem - ga postarajo.  Pijemo predvsem zjutraj in v dopoldanskem času. Vsaj 2 tretjini dnevne količine tekočine naj bi zaužili do 15. ure.

Pomlajevanje

Prekinitveni post ali »intermittet fasting«

Pri prekinitvenem postu gre za to, da vso količino dnevne hrane zaužijemo v časovnem obdobju 8 ur, nato pa se 16 ur postimo. Namen tega posta je, se v telesu vzpostavi tako imenovani proces avtofagije. Avtofagija je proces, pri katerem se naše celice zaščitijo pred porušeno homeostazo, ki lahko vodi v bolezenska stanja in pospešeno staranje. Proces avtofagije našim celicam omogoča, da reciklirajo poškodovane celične komponente in selektivno odstranijo neuporabne dele celice, jih presnovijo in uporabijo kot vir energije in se na ta način pomlajujejo. Drugi fenomen je presnovna fleksibilnost, kar pomeni, da znajo celice izkoriščati energijo iz različnih substratov, ki so jim v danih okoliščinah na razpolago. V praksi to pomeni, da po 12 urah posta telo prične uporabljati odložene maščobe iz delov telesa, ki sicer ogrožajo zdravje, kot na primer v žilah, v sklepih, mišicah ipd. Glede urnika posta pa absolutno zagovarjam, da zajtrka nikakor ne smemo izpustiti in  sicer naj bi še vedno bil med 7. in 9. uro zjutraj, ker je takrat, kot že omenjeno v poglavju o hrani, po KTM čas želodca. Pa tudi sicer naj bi vsaj večino hrane zaužili med 7. in 15. uro, ko so prebavni organi še v »službi.« Ni pa tako hudo narobe, če je zajtrk okrog 8. ure, zadnji, lahek obrok pa nikakor ne po 17. uri. Tudi ne priporočam, da se dnevna količina hrane zaužije v zelo kratkem času, ali celo samo v enem obroku, kot nekateri priporočajo, saj to prav tako predstavlja breme za organizem. Največji obrok, naj bi bil zajtrk, kosilo zmerno, zadnji obrok – zgodnja večerja pa lahka. Kdor zmore, se je priporočljivo enkrat tedensko postiti 24 ur, ali vsaj enkrat mesečno. Enkrat letno pa 10 dnevni post, vendar nikakor ne jeseni ali pozimi. Najboljši čas za daljši post je pomladni čas, ko je že dovolj toplo. Je pa to tudi po KTM čas jeter, najugodnejši čas za razstrupljanje telesa. 

Pomlajevanje

Spanje – počitek

Kvaliteten spanec je še kako pomemben za splošno zdravje in počutje in posredno v precejšnji meri vpliva na hitrost staranja. Že stari ljudje so govorili, da je »spanc boljš kot žganc.« To vsekakor drži. Veliko manj ali pa celo nič škode ne naredimo zdravju, če en obrok hrane spustimo, kot pa, če eno noč ne spimo. Zelo pomembno je, da spimo ob pravem času, ko so najboljše ure za spanje in to je med 10. uro zvečer in 4. uro zjutraj. V tem obdobju se proizvajajo določeni hormoni, o katerih pa bomo več spregovorili v naslednjem poglavju. Spanje podnevi nikakor ne more v zadovoljivi meri nadomestiti nočnega spanja. Na žalost se zaradi modernega načina življenja velikokrat ne moremo držati naravnega ritma, vsekakor pa naj bi ga upoštevali, če res nimamo kakih neodložljivih obveznosti. Res pa je tudi, če imamo zdravje za največjo dragocenost, si bomo življenje organizirali na način, da bodo naše dnevne rutine v čim večji meri v skladu z naravnim ritmom. Na spanje se je potrebno dobro pripraviti. V večernem času se izogibamo težki hrani, tudi sadju in zelenjavi. Po 7. uri zvečer naj ne bi več jedli, da lahko prebavni organi počivajo. Tudi količino zaužite tekočine proti večeru  zmanjšujemo. Pretirane športne aktivnosti pozno zvečer prav tako slabo vplivajo na kvaliteto spanja. Soočamo se s problemom modernega načina življenja, saj večino ljudi dela do pozno popoldne, nato pozno kosilo, zvečer pa v fitnes in telovadnice. Vendar se moramo zavedati, da je takšen življenjski stil popolnoma v nasprotju z zdravim življenjem in le če se tega res zavedamo, bomo napravili vse, da to spremenimo. Pred spanjem se izogibamo reševanju problemov v družini. Prav tako ni priporočljivo poslušati dnevnih novic, saj obremenijo naše možgane ter tako zmanjšujejo kvaliteto spanja. Večer je čas za prijetne pogovore, za druženje, razvedrilo. Priporoča se pol urni sprehod, tuširanje, krajša meditacija in zazibali se boste v sladko spanje.

Pomlajevanje

Hormonska ura

Hormonsko ravnovesje v precejšnji meri vpliva na  dobro zdravje in počutje in vzporedno tudi na pomlajevanje. Na pravilno delovanje hormonskih žlez lahko vplivamo s planiranjem dnevnih aktivnosti, zato je dobro, če poznamo »urnik« hormonov, to se pravi, da vemo, kdaj se kakšen hormon izloča. Zgodaj zjutraj, od štirih do šestih, se izloča SEROTONIN, hormon sreče. Da pospešimo izločanje serotonina, je priporočljivo, da smo v tem času že budni. Najprimernejša aktivnost v tem času je meditacija, v poletnih mesecih pa tudi sprehod v naravi. Če nam uspe sprehod opraviti v gozdu ob žuborečem potočku in ob spremljavi ptičjega petja, potem smo napravili najboljši korak v uspešen dan. V tem času je zelo priporočljivo popiti okrog pol litra vode, ki ji lahko dodamo limono. Voda naj bo mlačna, ne spijemo pa vse naenkrat, ampak v presledkih po nekaj požirkov. Med 6. in 7. uro se izloča hormon KORTIZOL. Kortizol nas popolnoma prebudi. V tem času opravimo jutranja opravila – osebna higiena, napravimo plan za tekoči dan. Nato pričnemo s pripravo zajtrka, ki naj bi bil med 7. in 9. uro, kot smo omenili že v poglavju o hrani. Med 7. in 10. uro se izloča SPOLNI HORMON. Potreben je za gradnjo mišic in kosti ter mladostni videz. Ni namenjen le reprodukciji, kot bi najprej pomislili. To obdobje je najboljši čas za telesno aktivnost. Med 10. in 14. uro je čas hormona DHEA – dehidroepiandrosteron. Ta hormon podpira miselne funkcije, zato je to najprimernejši čas mentalne aktivnosti. Med 14. in 16. uro je čas rastnega hormona. Kot že pove samo ime, vzpodbuja rast, v odrasli dobi pa vpliva na lepoto in mladost. V tem obdobju se običajno pojavi močna zaspanost in utrujenost. Če imamo možnost, se priporoča spanec, vendar največ 20 minut, sicer se doseže nasprotni učinek. Po 17. uri se hormoni umirjajo, predvsem kortizol pada, zato niso več priporočljive miselne aktivnosti. Še posebej med 17. in 19. uro je primeren čas za športne aktivnosti. Po 19. uri športne aktivnosti niso več priporočljive, saj se morajo organi umiriti in pripraviti na spanje. Po 21. uri se prične izločati hormon melatonin in endorfin. To je čas za obnavljanje – regeneracijo celic. Med 2. in 4. uro se ponovno izloča rastni hormon, ki je pomemben za lepoto in večno mladost. Najboljši, pravzaprav »obvezen« čas za spanje je med 22. in 04. uro. Spanje v kateremkoli drugem obdobju dneva ne more nadomestiti spanja ob navedenem času. 

Pomlajevanje

Tretma meridianov

Res pravo pomlajevanje se prične s tem poglavjem in še posebej z naslednjim, zadnjim poglavjem. Ključna stvar pri pomlajevanju namreč je energija. Človek namreč je v prvi vrsti energijsko bitje, zato ga le energija lahko učinkovito spreminja. Ne moremo zanikati, da je energija vsemogočna, zato lahko z gotovostjo trdimo, da lahko človeka tudi pomladi.

 Meridiani so energijske poti, po katerih se pretaka življenjska energija. TKM jih pozna že tisočletja, na Zahodu pa se govori o njih šele dobrih 50 let. Princip pretoka energije po meridianih je podoben, kot pretok krvi po žilah ali pretok živčnih impulzov po živcih. Če je pretok energije moten, govorimo o energijski blokadi. Energijska blokada pa hkrati pomeni, da je porušeno ravnovesje v telesu, kar posledično vpliva na naše zdravje kot tudi na vsa ostala področja v življenju. Za odpravo energijskih blokad in s tem za ponovno vzpostavitev pretoka energije po meridianih KTM uporablja različne tehnike. Najbolj poznane so akupunktura, akupresura ter masaža, pa tudi različne zeliščne ter toplotne terapije. Vedeti pa je treba, da je to še vedno le začasna odprava problema, še posebej, če vemo, zakaj do blokad sploh pride. Energijske blokade tvorijo vse oblike stresa, vsa negativna čustva, negativni vzorci obnašanja ter še prenekateri drugi dejavniki, ki jih bomo natančneje predstavili v naslednjem poglavju, kot tudi, kako blokade trajno odpraviti in se posledično pomladiti.

Pomlajevanje

Energijski pomlajevalni tretma

Glavni namen energijskih tretmajev je sprejemanje vsemogočne energije iz vesolja. To je sila, ki je človeka ustvarila in ki ga edina lahko tudi spreminja – zdravi, regenerira, ozavešča in tudi pomlajuje. Na energijskih tretmajih se  terapevt poveže z energijo iz vesolja in jo prenaša na udeležence. Na ta način en del pomlajevanja poteka avtomatsko, brez posebne angažiranosti udeležencev. Drugi, veliko pomembnejši in tudi zahtevnejši del pa je izobraževanje. To izobraževanje se bistveno razlikuje od klasičnega izobraževanja, saj ne poteka na možganskem nivoju, ampak na nivoju duše. Gre za tako imenovano ozaveščanje obnašanja po energijskih  zakonih. Energija (narava, bog, vesolje) je namreč človeka ustvarila in postavila tudi zakone  (pravila, navodila), po katerih je treba živeti, če hočemo imeti uspešno življenje. Ravno zaradi tega je na naših programih pomlajevanja največ poudarka ravno na področju ozaveščanja in odpravljanja blokad, ki so vzrok tako za bolezni, kot tudi za vse ostale vrste problemov v življenju. Vzroke lahko razdelimo na tri osnovna področja. Prvo področje so negativna čustva, kot so strahovi, žalost, jeza, ljubosumje, zavist, sramežljivost ipd. To področje je pri sebi lažje videti, kot področja, ki so bolj globoko naložena v naši duši, pa je kljub temu potrebno leta treninga, da se jih znebimo. Drugi sklop so negativni vzorci obnašanja, kot so neiskrenost, nepoštenost, sebičnost, pohlep, požrešnost, prevzetnost idr. Za to področje je potrebno še več časa, ker se večina ljudi tega sploh ne zaveda in si tudi težko priznajo, da imajo takšen karakter. Edino, če imamo res jasen cilj, če se zares želimo spremeniti, če res hočemo optimalno izkoristiti svoj potencial, potem smo pripravljeni napraviti vse, kar je potrebno. Pripravljeni smo si vzeti čas, brez strahu investirati denar, saj se zavedamo vrednosti, veličine življenja. Tretji, najgloblji nivo pa je doprinos za človeštvo, za energijo, za vesolje. Na tem nivoju smo pripravljeni napraviti vse za skupno dobro, sebe tako rekoč umaknemo, damo se popolnoma na razpolago za višje cilje. Tukaj pa velikokrat pride do kontradikcije, kot da ne spoštujemo sebe. V resnici pa je ravno obratno. Če smo mi pripravljeni napraviti vse za energijo, bo energija avtomatsko pripravljena vse napraviti za nas. Nam da super zdravje, lepe odnose, večno mladost, velike sposobnosti. Vzpostavi se stanje  brezpogojne ljubezni, le-ta pa je osnovni princip, po katerem funkcionira vesolje. Na ta način nam pripada vse, kar obstaja v vesolju. Navidezno nimamo nič in hkrati imamo vse. Da pa doseženo takšno stopnjo zavesti, je potreben dolgotrajen trening pod vodstvom učitelja, trenerja, mojstra. Nenazadnje bo tako ali tako vsaka duša prej ali slej morala prehoditi to pot, vsekakor pa takrat, ko bo to začutila, ko bo za to pripravljena. Pri treningu energije nič ne poteka na silo, tako kot pri nekaterih drugih vrstah treningov. Prisotna je velika motivacija, inspiracija, navdih. Cilji so tako veličastni, da ni ničesar pretežko. Trening ni mučenje, trpljenje, ampak uživanje, igra, zabava. Prisotna je močna podpora energije, vesolja. Cilj vesolja namreč je, da bi bili vsi ljudje zdravi, vsi ljudje srečni, vsi ljudje mladi in imeli tudi visoke sposobnosti. Nezadržno se bližajo drugačni časi, drugačno življenje, drugačen življenjski stil. Življenjski stil nove civilizacije – življenje brez bolezni, brez trpljenja, življenje brez omejitev. Ne bomo uporabljali sebe, ampak vsemogočno energijo iz vesolja. Zdravja, sreče, mladosti se ne bo dalo kupiti z denarjem, ampak le z visoko zavestjo, visoko moralo, z doprinosom za človeštvo, doprinosom za energijo, doprinosom za vesolje.

Pomlajevanje

Pojasnilo

Pričujoči zapis je le osnovna informacija o vsebini programa pomlajevanja, sama vsebina pa je veliko obširnejša. Določenih stvari se niti ne da ubesediti, potrebno jih je začutiti, doživeti, imeti osebno izkustvo. Podane so le osnovne smernice z namenom, da bi mogoče tistim, ki so pripravljeni napraviti nov korak v življenju ter dale vzpodbudo in pogum, da se za korak lažje odločijo.